Kontakt och support för tävlingsdelen
Molntjänsten används av flera olika förbund för att administrera sin tävlingsverksamhet. Supporten handlägger dock inga licenser, tävlingsanmälningar, resultat eller uppflyttningar. Supporten kan inte heller bistå att söka licens, anmäla, avanmäla eller besluta om avgifter eller andra tävlingsfrågor.
Var vänder ni er för personlig support och information?
Ni som vill börja tävla
Om ni bestämt er för att börja tävla men ännu inte ansökt om licens så börjar ni med att öppna ett användarkonto. Därefter kan ni ansöka om tävlingslicens från Mina tävlingssidor. Har ni frågor ni vill ställa innan ni ansöker om tävlingslicens vänder ni er till den klubb eller skola ni vill tävla för. Har ni problem med att skapa ett användarkonto kontaktar ni den tekniska supporten.
Ni som redan har eller har ansökt om tävlingslicens
Ni som tävlar eller som har barn som tävlar vänder er i första hand till er egna klubb/skola för support och information.
Ni som är tävlingsansvariga i en klubb eller skola
Ni som är tävlingsansvariga inom en klubb eller skola vänder er i första hand till ert förbund för support och information.
Ni som arrangerar en tävling
Ni som är ansvariga för tävlingssekretariat vänder er i första hand till förbundet för support och information.
Ni som är förbundsansvariga
Ni som är förbundsansvariga och behöver hjälp med tävlingsmodulen vänder er till supporten för kundorganisationer.